Gyakran ismételt kérdések

1. Milyen típusú képeket árultok?

Kínálatunk mindenféle stílusú képet tartalmaz, amelyeket öt különböző méretben és többféle felületre (üveg, dibond, plexi, vászon, papír) nyomtatva kínálunk. Így mindenki megtalálhatja a tökéletes darabot otthonába vagy irodájába, legyen szó művészeti alkotásokról, modern grafikákról, természetfotókról vagy absztrakt kompozíciókról. Amennyiben bizonytalan vagy a felülettel kapcsolatban, látogass el az Alapanyagok menüpontra vagy kattints ide a bővebb információkért!

 

2. Hogyan rendelhetek képeket?

Képeinket közvetlenül a weboldalunkon keresztül rendelheted meg. Könnyen navigálható katalógusunk segítségével válaszd ki a kedvenc képeidet a kívánt méretben és felületre nyomtatva, majd helyezd őket a kosárba! Ezt követően már csak a rendelésed véglegesítésére van szükség: add meg a szállítási címet,válassz szállítási és fizetési módot, majd tekintsd át a rendelés összegzését, és erősítsd meg a rendelést.

 

3. Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Elfogadunk bankkártyás fizetést, PayPal-t, valamint ApplePay-t, ezzel is elősegítve azt, hogy a vásárlás egyszerű és kényelmes legyen a számodra. Utánvétes fizetésre is lehetőség van, ennek 1.490 Ft-os plusz költsége van.

 

4. Hogyan módosíthatom a rendelésem?

Ha módosítani szeretnéd a leadott rendelésed, kérjük, minél hamarabb lépj kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal. Amennyiben a rendelésed még nem került feldolgozásra, igyekszünk teljesíteni a kérésed.

 

5. Mennyi a várható szállítási idő?

3-4 munkanapot veszünk igénybe a rendelés feldolgozására, de ez kiemelt időszakokban akár hosszabb is lehet. Minden esetben tájékoztatunk arról, hogy pontosan mikorra várható a rendelés szállítása. A kiszállítást a GLS vagy a Magyar Posta biztosítja, jelenleg ezek közül tudsz választani.

 

6. Hogyan követhetem nyomon a rendelésem állapotát?

A rendelésed állapotát a szállító, jelen esetben a GLS vagy a Magyar Posta által kínált nyomkövetési szolgáltatás segítségével követheted.

 

7. Mit tegyek, ha a megrendelt termék sérült vagy elégedetlen vagyok vele?

14 napig visszaveszünk minden sérült vagy hibás terméket. Amennyiben ilyen jellegű problémád akad, kérlek, lépj kapcsolatba velünk minél hamarabb.

 

8. Van lehetőségem termék visszaküldésére?

Igen, lehetőséged van termék visszaküldésére. Részletekért kérjük, olvasd el visszatérítési politikánkat.

 

9. Hogyan kezelitek a személyes adatokat?

Személyes adataidat az EU adatvédelmi előírásainak megfelelően kezeljük, biztosítva azok védelmét és biztonságát.

 

10. Hogyan vehetem fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkkal e-mailen vagy közvetlenül a weboldalunkon keresztül léphetsz kapcsolatba.

 

11. Van-e garancia a termékekre?

Jelenleg nem kínálunk hosszabb idejű garanciát a termékeinkre, hiszen az idő során a nem megfelelő környezet nagyban kihathat annak minőségbeli romlására (napfényes vagy párás helyen történő tárolás, egyéb sérülések, stb.), de elkötelezettek vagyunk a magas minőség és ügyfél-elégedettség mellett. Ettől függetlenül, a 14 napos garanciánk minden megrendelésre automatikusan érvényesül.

 

12. Milyen előnyökkel jár a regisztráció?

A regisztráció lehetőséget biztosít számodra, hogy hozzáférj egyedi ajánlatokhoz és kedvezményes akciókhoz. Továbbá, ha regisztrált felhasználóként vásárolsz, jelentősebb árkedvezményekben részesülhetsz a jövőbeni vásárlásaid alkalmával, ezért érdemes kihasználni az általa nyújtott előnyöket.

 

13. Hogyan használhatom az akciós kuponokat?

Az akciós kuponokat a rendelés véglegesítése előtt, tudod beváltani. Egyszerűen írd be a kuponkódot a megfelelő mezőbe, és a kedvezmény automatikusan levonásra kerül a végösszegből.

 

14. Milyen intézkedéseket tesztek a biztonságos online fizetés érdekében?

Az online fizetések biztonságát a fizetési szolgáltatók felelőssége, akik a legújabb biztonsági protokollokat használják az adataid védelme érdekében.

 

15. Hogyan tudok feliratkozni a hírleveletekre és különleges ajánlatokra?

Közvetlenül a weboldalunkon keresztül, hogy mindig naprakész legyél az újdonságokkal és promóciókkal kapcsolatban.

 

16. Van-e lehetőség ajándékkártya vásárlására?

Igen, webshopunkban lehetőség van ajándékkártya vásárlására, amelyet az ajándékozott személy felhasználhat bármelyik termékünk megvásárlására. Az ajándékutalványt PDF formátumban küldjük el neked e-mailben a kifizetés után. Ha szeretnéd névre szólóan állítjuk ki, így kinyomtathatod és ténylegesen ajándékként is át tudod adni.